torsdag den 21. juli 2011

21/7 2011

I dag skal jeg en tur ned til min far og stedmor for at spise aftensmad. De skal møde min kæreste for første gang. Det er jeg lidt spændt på, men hvis jeg kender dem ret, så vil de i hvert fald acceptere ham.
Jeg synes, jeg har haft en dårlig morgen, men forhåbentlig bliver det bedre i løbet af dagen.
Det bliver rart at komme ned til min far og stedmor. Det er meget rarere at være der, når der ikke er andre gæster, end når der er. For så er det ikke den forkerte stemning, og man kan bare slappe af. Nu må vi se, hvad vi skal lave så.
Da jeg boede der lavede vi ikke andet end at se fjernsyn. Dag ud og dag ind. Igen, igen og igen. Nu må vi se. Men jeg glæder mig i hvert fald. Jeg kan rigtig godt lide at vise min kæreste frem faktisk. Jeg glæder mig også til, at resten af familien møder ham på et tidspunkt. Lige nu er det kun min mor og min søster, der har mødt ham, og de har i hvert fald taget godt imod ham, synes jeg (:
Bye

Ingen kommentarer:

Send en kommentar